Denice är tillbaka :D

Nu är jag tillbaka på riktigt.
Jag har märkt att jag har alldeles för lite att göra på  dagarna så jag kör igång med att blogga igen :D
Men Deniiice..skolan då?!
Jag har tyvärr inte fått någon skolplats än och kommer troligtvis inte få en plats för ens nästa år. MEN!!
Jag kommer snart börja på något som hette något i stilen "Prince's trust.." något.
Där hjälpter dom ungdommar som inte har skolplats, som har blivit utslängda eller typ bara har problem med skolan.
Där kan man hänga och träffa nya människor OCH man kan plugga på det man behöver :)
Så slipper man bara sitta hemma :P
Bra va :D
 
men aa..det var bara ett lite "komigång inlägg"
 
Harre bäst!!:D
 
 
//Denice
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0