Ääähm.... TJA!

Jaaa...
Det var ett bra tag sedan jag skrev här..... xD
Har bara haft lite mycket nu den senaste tiden....
Har börjat nian.... Stressigt stressigt...
Min pappa dog för 10 dagar sen...... Jobbigt Jobbig... =/
Basketträning...... Svettigt Svettigt.....
 Internet har inte funkat dom senaste dagarna.... Fan fan.. =P
 
Har prov Kemi prov imorgon, tog bara en liten paus från pluggandet för att skriva ett litet inlägg!
 
UUUUSCH.... Har varit riktigt deppig den senaste veckan.... Känner mig som värsta emot....
Försöker fylla all min fritid med andra saker för att tänka på annat. Oftast TV dock... HAHA, men men =P
 
Jaa, det var allt jag hade att komma med just nu!
Måste fortsätta plugga nu!
 
//Jadrankaaaaaa!! =D
 

Kommentarer
Postat av: Elvira | SSLEVIS.BLOGG.SE |

fin blogg

2012-10-16 @ 20:59:02
URL: http://sslevis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0