Purr purr...

Waaay!!
 Hellooooo wooorld!! =D
Hur mår ni idag? Jag mår great, tack! =P
Men lol, vad rolig jag är.. xD

Var lite överallt idag.
Först åkte jag till domkyrkan med en kompis, sen luffade vi runt lite och åt på McDonalds sen åkte jag hem och luffade runt lite med mamma. Sen träffade jag Mariama och vi luffade runt lite i Farsta.. Och ses kom jag hem och nu sitter jag här och har precis gjort klart min läxa till imorgon =D

Nu ska jag ätaaaa! Det blir grillat (i ugnen) idag! Yaay, gottiiiiiitttt!
OH SHIT!
Jag är fett speedad jag vet inte varföör!!! HAHAHAHAHAHA, inte ens roligt, men okey.... LOOOOOL!
 =P

Hej då! xD

//Jadranka! •_•
Fina lilla jag xD ↓


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0