OMGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASH!!

VI VAAAAAANN!! YEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!¨
GUUUUULD!!

Det var jättejämt hela matchen!
Vi vann med bara en poäng! 30-29
Asså shiiiiit!!
Denice var matchens hjälte!
Hon satte en trea när vi låg under med två poäng, det var hon som avgjorde matchen! Hon gjorde så att vi fick 30 !! Waaay!

Men asså lo, på prisutdelningen kunde jag inte sluta le. Jag stog där som en fåne och ba =D =D =D =D
Haha, är så himla glad fortfarande och helt, ösfhioglöjketuoö!
Vi har kämpat och tränat hela säsongen och vi är värda det här tycker jag!!
Älskar er tjejer!! <3 Vi vinner som ett lag och förlorar som ett lag!

Dom som kramas är jag och Denice hihi ;)






//Jadranka

OCH!
Så vill jag bara ge ett shoutout till Nora, hon som står där till vänster, med kryckor.
Hennes ledband gick av på vår första match i fredags!
Tack för att du kom och stöttade oss! <3
Hoppas ditt knä läker så snabbt som möjligt!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0