Oh my Gad!!

Jag säger det för ofta... Oh my Gad! xD

Men men, har inte bloggat på ett tag. Det får ni leva med, jag har faktiskt ett liiiiv! xD (höhö)
Men jaaa, menjaa.. Idag var det lagträff!
Det var jätteroliigt!! Vi spelade basket, fotboll och brännboll! Och några föräldrar var med och spelade!! =D

När vi spelade brännboll körde vi vuxna Vs. barn och de vuxna ledde hela matchen och sen när vi insåg att vi skulle förlora så (det var bara Mariama kvar som skulle slå och vi låg under med typ 15 poäng..) så bestämde vi att, om alla vi barn gör homerun på Mariamas slag så vinner vi. Hon slog och vi sprang som tokar haha, och jaaa.. VI VAANN!! Yääääääääääääää! xD
Men jaaa, sen orkade ingen köra mer så då satt vi bara och körde lite lekar och sånt..

I helgen var det match, vi mötte Bollstanäs och vann! Så nu är vi i Division 2!! Yeeeeeees!! Efter ett års kämpande!!!! HIHI

Och igår var jag med Denice och kollade på Majbrasan. Asså..... Det var inte en brasa.. Det var en pinne som brann... (Inte riktigt, men jaaa xD)
Haha, jaaa, det var typ mitt "lov" i snabbspolning =P
Imorgon blir det skola igen...

//Jadranka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0