Men shit pomfritt..

Asså.... Fattar inte....
Vadå "äskling du har blivit en tjockis", vadå "Matmissbrukarna"...
Asså jag blir så deprimerad. Varför handlar varenda jäkla TV program om feta människor....?!!
Men asså, på riktigt... Tror dom att jag/vi vill se en massa feta människor gå ner i vikt. Jag bryr mig väll inte om att Pelle vägde 350 kg och att han har gått ner 7 kg.... Det var kul (nej) i början, men nu är det så uttjatat att jag får ont i huvudet. Det är ju bra att dom får hjälp och sånt, men snälla.. Kan man inte bara göra en ny kanal som heter typ "Fettorama"... HÖHÖ, hemskt exempel, men ni fattar nog ;)
Asså, jag tror inte jag är den ända som tycker såhär.
MEN!
Det är inte bara viktprogram som är uttjatade. Sånna där vampyrserier och också tråkiga...
Efter Twilight kom en massa skumma TV serier där dom försöker... ärligt talat, jag vet inte vad dom gör..
Men jag tycker det är tråkigt och helt... UUUH! xD
Och typ Paradise Hotel och typ Big Brother... JAG FATTAR INTE!! What's the point?!

Jaa, OM det finns nån där ute som håller med mig, så kommentera gärna för det känns som om alla kommer gå emot mig och halshugga mig nu.. Vet inte varför.... HMMM *undrar*

//Jadranka, som kommer med sin åsikt!

HETT!! xD ↓ Tyckte denna fina lilla bilden passade.. =P


Nu ska jag sovaaaa!! God natt! ;)


Kommentarer
Postat av: Louise

bra skrivet! ;)

2012-05-07 @ 22:51:36
URL: http://faccckad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0