lök..

Har nyss plattat håret ^^
Aa...det var ju intressand fakta xD
Såg att Jäddan skrev att jag hellre går på Mange Makers än LMFAO.
Och så ärre inte alls!
Vill mer än gärna gå o se LMFAO imorgon MEN
1. det kommer vara så bombat med folk man kommer inte se ngt om man inte kommer dit tidigt och tar plats och står där LÄNGE
2. Om jag skulle gå på båda LMFAO o Mange Makers så skulle det ju inte bli såå billigt.
Meen nuuuu, efter som att jag inte har någon att gå med o se Mange Makers..så blir det nog inget, så länge kanske typ inte några i laget vill, men vet inte.
Kan kolla.
Annars kanske någon annan vill, let me know ^^
Ska nog lägga mig nu..nej juste...måste skriva klart en musik grej till imorgon, som jag skulle gjort tidigare, men jag gjorde det inte ^^
well well
God natt ^^
//Denice :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0