lalalalalalalaaaalalalalalalaalalaaaaaa!

Neej, jag sjunger inteee! ÅH!
HAHA, neej..Jag är bara glad! =D
Har varit fett glad hela dagen idag! Waay! ;)
Men jaa, hahaha
Jag har suttit här och kalkerat av en bild av One Direction! Yaaay!
Jaa, jag har tråkigt... xD
Men men.
Jag hade satt fast bilden och pappret på fönstret i mitt rum så att soljuset skulle lysa igenom. Men nu är solen borta så det går inte att kalkera längre..=(
Jag hade gjort en del av bilden tidigare men jag fick inte plats med hela bilden på ett papper, så jag fortsatte på andra papper idag! HIHI, är nästan klar, har bara ett hörn och några detaljer i blden kvar.
Så här långt har jag kommit hitills!


Jaahaa, här skulle det ha suttit en bild, men den dumma laggade datorn vägrar funka så jag sätter upp den en annan gång xD
HÖHÖ, jaa. Det var väll typ allt.

//Jadranka

!!!
Om jag eller Denice glömmer skriva vem det är som gjort ett inlägg, kan ni kolla på våra smiley:sar.
Jag gör med = och hon gör med :
Om det inte är en blinkande smiley... en sånhär ;)
HÖHÖ, det finns ju bara ett sätt att göra sånna... Men jaa, jag tror ni hajar?!

=) =) =) =) =) =) =D =) =) =) =) =) =) =) =) =P
HAHA, inte kul....


Kommentarer
Postat av: Frida♡

Vad söt du är & härlig du verkar vara :)

2012-05-06 @ 21:56:56
URL: http://fridalevin.blogg.se/
Postat av: En awesome brud.

Vilken underbar personlighet du värkar ha!

Fin blogg btw! (:

2012-05-06 @ 22:14:17
URL: http://linneastridh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0