Jaa!!

Visst var mitt jättelånga blogginlägg igår fint!! xD
HÖHÖ, neee...
Men jag var astrött så jag orkade verkligen inte.. =P

Men jaa, idag är det fredag. Har en match till idag, klockan fem.
Jag är hungrig. Vaknade för typ två timmar sedan och har inte ätit något.. JOOO, en banan xD
Ska nog gå äta något nu, innan jag svälter till döds... =P

HÖHÖ, juste. Denice fick tandställning idag.. LOL!
Jag VILL ha tandställning för en av mina framtänder är heelt sne och det börjar störa mig. Jag har börjat bita mig i läppen helt random och ibland så hamnar min underläpp under tanden så det ser ut som om jag har vääärsta överbettet...! LOL!
Men jag har sagt det flera gånger till min tandläkare men hon säger bara att, det kommer växa till sig... MEN VAA! Mina tänder har slutat växa.......


MAAAAT!!
//Jadranka 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0