Idag!

Idag var kul!
Jag vaknade klockan halv tolv och gick och åt, sen åkte jag med mamma till Nacka Forum och kollade runt lite. Sen åkte vi till Sickla och jag köpte ett par nya löparskor och en splitterny cykel! Yaaaay! Min förra blev ju stulen!
Men jaa, den är lila!! HIHI! =P Och den är ganska stor och vi köpte den helt monetard så min mamma sa att om den inte fick plats i bilen, skulle jag få cyckla hem. Tack gud att den fick plats..! Det hade tagit över en timme att komma hem ju!
En bild på min nya fina cykel! =D


Och nu så sitter jag här och gläder mig över vädret vi har haft i veckan!
Längtar till sommaren! Asså mmmmm, äta glass varje daag! Sola och bada, sommarlovsträningar! =D Och sen ska jag kanske på semester med mamma också! Yaay! ;)

HUH, hoppas vädret håller i sig, och att det inte blir som förra året att det snöar i maj.... LOL jag vart heelt chokad!!

//Jadranka

En gammal fin bild på mig! =D


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Fin blogg!

Kika gärna in en sväng till mig och skriv en liten komentar, så gör jag dig desamma!



Ha det bäst!

2012-05-05 @ 21:50:33
URL: http://qaww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0