Grill picknick!!!!

Jaa, imorgon blir det "grill picknick"! Vet inte om det är ett riktigt ord men jaja =P
 HÖHÖ, två ord.... xD Men yallafall!

Imorgon ska jag möta Denice, vi ska gå handla lite sen blir det off to the Picknick spot!
Vi vet itne riktigt var "the picknick spot" är nånstans men, haha, vi får leta och hitta nått bra!
Jag ska ta en massa bilder och lägga upp sen! ;)

Men jaa, just nu sitter jag här och kollar på finalen vi spelade, mot Fryshuset i Lampe Challenge!
För er som inte vet det så vann vi guuuld! (fann ett perfekt läge att skryta lite =P)
Men jaa...

//Jadranka

(från vänster till höger) =P
Vår pokal, jag, min medalj och vår Pommac, som smakade gott! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0