Broooo!!

Men tjena!
Idag var det skola, sen skulle jag till bibloteket och lämna några böcker. Sen gick jag till ÖoB som öppnade i Farsta idag! Haha, det var packat med människor!
Jag gick in och köpte en chockladkaka och så fick jag en ask med Toffifie (stavning) grattis! =D Waay dom är asgoooda juu!! ;)
Men jaaa.

Imorgon blir det ingen träning för mig, ska till Gröna Lund och kolla på LMFAO med några i klassen. Skulle ha gått med Denice men hon ville gå på Mange Makers istället och jag kan inte för jag har prov dagen efter...
Men jaaa, jag är fett HYPE!
På måndag blir det dock träning igen! Waay! Det är ju synd att jag missar träningen imorgon men träning har jag varje vecka och LMFAO är bara där imorgon såå jaaa. Let's do it! =D

God Naatt!
//Jadranka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0