Bombaaaaa!!! #2

HÖHÖ, nu fortsätter vi! ;)

Jag idag:


Visste ni att sniglar kan sova i tre år? xD

Mitt mellannamn är Frances.....

Jag är ett år yngre än alla andra i min klass.

Min supersexiga 1D vägg!!


Jag blir jätteglad när jag får brev!

Du kan säga att jag är ful, att jag är dum, omogen, barnslig, tjock, vad du vill. Jag kommer ändå inte bry mig. Jag kommer bara tycka synd om dig som försöker trycka ner mig....

Waaaaoow, BONG BANG BANGARANG!!

Jag är livrädd för hajar. Eftersom jag är livräädd för att dö i vatten. Jag vill absolut inte dö i vatten. Jag faller hellre till min död...

DRICK DEN!

Jag är 167 cm lång! =D

Min hy är jäätteleen! xD

Många säger att jag sjunger fint och jag funderar på att söka till XFactor Sverige nästa säsong!

Mitt hår växer jääättesaktaa!!

Min humor är torr, ingen fattar utom Denice =P
Vi är bacon tillsammans!! =P HAHA

Jaa, det hänger en klädhängarmockamojeng på min vägg.. =P


Det pedagogiska kulturarvet
(fråga inte)

//Jadranka


Kommentarer
Postat av: Yana

Om folk säger att du sjunger fint kan inte du lägga upp en video där du sjunger? c:

2012-05-24 @ 22:21:44
URL: http://yanaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0