4 Snyggingar (från facebook)

Jo Jo, jag körde ju en sån där grej på facebook och här kommer dom jag valde ;)


Sara Danishmand
Hon är en gryymt underbar person som jag saknar massor! Hon spelade i vårt lag men slutade för snart ett år sen. Sara, jag vill att du ska veta att du är en jättebra människa och att jag älskar dig o din humor massor ^^
Hon är 98:a ^^
Sara Puffarn Kurdishman På Facebook ;)


Jonathan Bodin
Detta är en snubbe som jag egentlige inte känner sådär jätte bra. Men vi bor TYP "grannar"..eller iaf nära varran :P Uhm, aa.. han bror går i min parallell klass.
Jaa xD han är väl lite snygg iaf :P
Han är 97:a o fyllde faktis år igår, ni kan ju gratta i efterskott ^^
Jonathan Bodin Amma Faqargur På FB, kolla :P


Sandra Carlsten
Snygging på hög nivå.
Jätterolig och supersnäll person, hon spelar i mitt lag och är tuuuuuung ^^
Hon är en person jag inte skulle kunna klara mig utan!
Hon är också 98:a
Sandra Carlsten På FB ;)


Thor Borislav Dobric
En cooling som gick i min skola förra året i nian. Han har alltså gått ur grund skolan.
Han är 95:a
Thor Borislav Dobric På FB


Jo det var det, dom 2 snyggaste killarna och tjejerna som gillade på FB.
Blev du inte vald? Sorry, bara o gilla nästa gång igen.
En sak, har man redan blivit vald så är det inte så stor chans att man blir vald igen.. men man KAN bli..det beror på ^^

Och till er som jag valde Grattis och Sorry om jag stavat eller skrivit ngt fel :P

Nu ska jag faktis sova..så hej då xD

//Denice



Kommentarer
Postat av: Fia

Första var snyggast ^u^

2012-05-07 @ 21:54:09
URL: http://isprinsesssan.devote.se
Postat av: Anonym

Hahhaa rolig grej ;)

2012-05-07 @ 21:55:46
Postat av: emma

kul för dig

2012-05-07 @ 21:59:07
URL: http://soperman.devote.se
Postat av: Anonym

Haha okej :) Fin blogg btw. ;)

2012-05-07 @ 22:01:37
Postat av: Gillar din blogg:)

Är Jonathan Bodin 97:a?

2012-05-22 @ 11:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0