SPORTLOOOOOV!!!!!! =D

YAAAAAAAAAAAAAY!!
loooooooov!!!..... och lovträningar!!!.... KUL!!! =D
Om jag frisknar till kommer det ända jag gör hela dagarna vara att spela basket!! =D
Och flumma.... haha
Efter lovet blir det PRAO, ska praoa två veckor på ett dagis här i Farsta. Det blir nog kul... tror jag..?
Om inte barnen misshandlar mig........
JAG VILL INTE DÖÖÖÖ!! =S
HAHA men jag tror nog det går bra ändåååå.... hoppas jag....... =P
Men men, jag längtar tills praon, jag tror att det blir jätteroligt!!

Jag har letat efter en praoplats sen i augusti...... Jag skull ha praoat på ett kaffè i centrum, jag gav mitt nr och tog deras, allt....
Jag ringde dom flera gånger, men dom sa alltid att jag skulle ringa tillbaka senare, jag tröttnade och började leta efter e annan plats hittade en i sista minuten......... huuuuh!! =P

Men men, varför skriver jag det hela tiden..???

Anyway... HEEEEJ DÅÅÅÅ!! =D

//Jadranka! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0