Sma vagar, varme och grona vaxter

Varffor var OCH det anda ordet i rubriken och inte behovde en av vara "svenska" skostaver??! xD

aja, nu har ju jag varit har i typ precis fyra dagar, och jag har markt nagra skillnader pa har och i sverige.
Deras bilvagar ar antingen motorvag stora eller sma som vagarna mellan villor kan vara  hos er i sverige xD

Som nog dom flesta vet sa kor dom pa vanster sida av vagen och akrer at vanster i rondeller. I sverige ar allt at hoger. Och ratten i bilarna ar pa hoger sida, o i sverige ar dom pa vanster sida.

blah blah bla...som om jag ska sitta o skriva allt, vill ni veta mer...fraga mig ba, pallar nt skriva allt xD
lawl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0