Sitter här.... Forever alone... =P

Jaaa, här sitter jag med min nya kub....
Köpte den från Teknik magasinet ändååå.
Orkar inte leta efter en annan, så lat är jag! =P
Haha, men asså..
Jag är fett uttråkad juuuu...

AAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAAHAHAH!!! REEMIIIIX!! =P


Fett sexig bild juu!! =P
Jaaa, nu vet ni deet..
När jag tänker på det, så bloggar jag inte speciellt mycket, en gång om dagen.....
DET MÅSTE ÄNDRAS!! =D

Jaaaa, nu vet ni det också..
Jäklar, ni vet ju mycket nu.... =P

Hahah asså jag år så flummig just nuuu... Tråkigheten gick övet till flummighet...
Jaaah!

Det ver väl det.
NEJ, det var det inte alls.

 Jag har blivit värsta One Direction freaket.
Jag vet inte varföör!?
Dom är ju söta och såå. Men jag har börkar ÄLSKA deras musik också. Det är typ det ända jag lyssnar på på Spotify.... Laaaaaawl
Jag gillade inte dom förrut.
Skumt...

Jag skriver väldigt mycket "......." .
Har värsta träningsvärken i låren!!
Ouuuch!!

Asså det här blev ett långt inlägg..... Det handlar inte om nått....
Goooosh, vad jag är tråkig... =P

//Jadranka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0