Mitt Första Blogginlägg!! :D

JaJaJa!
Vi hade nå värdegrunds dag iskolan, då vi först kollade någon film sen fyllde vi i någon lapp. Efter så var vi tvugna o skrubba väggarna i hallen -.- ASSÅ OM JA SER NÅGON SKRIVA PÅ DEN VÄGGEN NU EFTER ATT VI JOBBAT SÅ HÅRT....VÄNTA BARA ^^
Men aa, sen hade vi NO och basketprofill. Efter profilen så bytte jag om snabbt som fän o ruschade till Jadrankas skola. När jag kommer dit så börjar alla hennes klasskamrater med nå snack om att hon hade en kille o bla bla bla..o jag hände inte med alls xD Men dom var trevliga ^^
Hon och jag åkte sen hem till henne o flummade lite (aa..bla. gjorde vi bloggen)
Åååå nu e jag hemma xD
Min dag i snabbpolning :P
Aa...de va väl de...kommer säkert skriva mer snart ^^
hörs :*
// Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0