Mina 4 Snyggingar (Från Facebook)

GIOVANNI
En söt, alltid lika glad kille från min skola. Tung Basket spelare också :)
NIA
Eller Ninni som jag skulle kalla dig. Skit fin och jättesnäll barndomsvän saknar som fan, någon jag måste få träffa snart.
NIKLAS
Mega snäll o asgullig kille från skolan. TUNG på basket också. Jätte rolig att prata med.
NOREA
Syster på hög nivå!!!
Här är någon som jag alltid kan prata med om ALLT
Asfin klädstil och jättefin som person(och utseende)
PLUUS så är du mega bra på basket.!!
-----
Aaa..de va dom fyra jag valde från FB :P
Ni som inte blev valda....
Synd..
Näämen asså sorry ;)

Kommentarer
Postat av: Norea

naaaw syster :D <3

2012-02-25 @ 16:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0