Min daag idag! =)

Vaknade klockan elva, åt frukost åkte till IKEA... IKEA är roligt!! =D
Sen till "City Gross gallerian" om ni fattar vad jag menar... ;)
Haha , det finns MQ outlet där så jag köpte ett par byxor och en tröjaaaa!! YAAAY! =P
Köpte lite strumpor på Lindex och jaaa, sen åkte vi hem, och nu är jag hemma! =)
Varför avslutar jag varje mening med en smileys!????

Haha men anyway.... Jaaa, håller på och lagar kyckling file, den är i ugnen nu!
Klockan sju ska jag gå tvätta i tvättstugan, min tvättkorg är heelt full det rinner över av smutisga kläder!
HAAHAHAHAHAAA!! (fattar ni....? Kläder kan inte rinna! =P) Haha, vad tråkig jag äär!! =P
Har inte tvättat på en evigheet, haha jag är feeeett duktig juu! Jag tvättar mina kläder själv!! =O

Haha men i allafall... asså år i allafall ett ord eller två ord eller tre???? iallafall, i allafall, i alla fall.....?? ASSÅÅ... nån som veet?? =P

Men i allafall, HMMM..... Jag skriver det som två ord....

MEN I ALLAFALL, nu måste jag sluta skriva så mycket nonsens....

//Jadranka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0