LUFF!!

IDAG HAR JAG LUFFAT MED JADRANKA
lol
Men aa..idag så har jag varit med Jadranka. Vi har chillat i centrum, vi gick runt lite som vanligt. Sen åkte vi till hökarängen-Farsta Strand-Hökarängen-Farsta. Därifrån gick vi till Kviken och kollade på min brors träning en halv timma o tio minuter. Sen åkte vi hem.
Nu sitter jag här och äter mat.
Ska plugga när jag är klar. Har Fysik och Religion prov imorrn.
Ska inte träna imorron :C:C:C:C:C
Ska på någon minnes festival ungefär, för Billy som dog förra veckan. Det är min mammas kompis son.
Har bara träffat honom en gång som jag minns(träffade honom när jag va mkt minde men det minns jag inte) men det känns inte bra när någon man visste vem det var dör :/
jaja, ska plugga lite nu CYA
//Denice
btw...jäddan har några bilder från idag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0