INTE BLOGGAT!?!?!

JAJAJJAJAJ JAG VEEEET!!
Jag bloggade inte alls igår..MEN HAR EN ANLEDNING!! ;)
På morgonen hann jag inte för jag vaknade lite sent.
Sen efter skolan var jag på Billys minnesfestival. Villket var jättevackerm men såååå sorgligt. Jag har nog inte gråtit så mycket som jag gjorde igår på länge asså.  Men det var jätte vacker allt!
Sen kom jag hem och orkade inget, var rörd och astrött gick och la mig direkt typ. Men nuuu är jag här o bloggar :P
Juste..hade prov igår..i NO & SO
So provet gick bra för mig :P
No provet gick mindre bra, men Berit sa att det inte gör något för hon vet ju att jag inte har varit hemma.
Så hade jag engelska prov i onsdags. De gick bråå de me :D
//Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0