HELLO ENGLAND :)

Cha Cha Bloggen..Denden haaar!! xD
Nej va fult xD
Men ja, jag ar framme och glad :)
Resan gick ratt bra faktis, roligt o flyga.
Nar vi kom av flyget sa letade vi oss fram till tagen och akte i femtioelva ar jag svaar. hah
Nar vi kom av sa tog vi nagon buss till hotelet dar mamma bor, dar traffade vi min pappa och lillasyster. Nar mamma hade checkat in sa akte vi till KFC och traffade Davids storebror och hans barn och lamnade David med honom. Vi at pa KFC innan vi akte tillbaka till hotelet och hamtade min vaska, da kom mina fastrar och min kusin(maste det ha varit xD).
hah fick typ 40 pund av dom, no idea hur mkt det ar men hah..vi ska shoppa pa tisdag, far se vad jag far for det da.
jaja, back to the story..pa hotelet sa var de na creepy dudes som va typ HIIIIGH, up in the clouds hah na men dom va heelt hoga jag lovar. Men men, vi lamnade mamma och Danny pa hotelet och borjade aka mot Bristol vilket ocksa tog femtioelva timma..somnade i bilen :3

Nar vi komfram sa halsade jag pa pappas fru och min nyaste lille bror(bajssot!:3) sen la jag mig och somnade pa 2sec :P

Idag nar jag kom upp idag stog lilla Neveah(en av mina smasyskon) i vardags rummet hon ba "Hey Kaiesha" jag ba O_o ar vi sa lika?! xD

Nu har dom typ forhort mig, hahah fragat alllt som gar att fraga hah, nu ska jag hjalpa till med maten..puss!!!


                                          \\Denice ~~~ The Cd Was Under Her Desk! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0