HELLO BLOGGEN!

De var nagra dagar sen jag bloggade !!
Men nu ar jag har sa grat inte!! :P

IMORRON KOMMER JAG HEM MINA KARA BABYBABIES!!!!!!!!!!
ja, nu vet ni!

Jag ser faktis fram imot att komma hem lite.
Jag far traffa mitt lag.
jag far traffa min djupt storda klass xD
JAG FAR RORA EN BASKET BOLL...JAG FAR SPELA BASKET!!!!

ASSO FLIPPIN HELL VI FORLORADE!!!!! MOT SODER!!
De varsta ar att jag inte kunde gora nagot :C::C:C:C:C::C:C:::C:C:C:*gratgrat*
Men men, alskar er tjejer..ni kampade nog bra!! <3


JUUUSTEEEEE!!!! KOPTE MICHAEL JACKSON THE EXPERIENCE TILL WII, OCH JAG AR SAAAAAAA GLAD
aa, nu vet ni det med!

Jag missade skol DM ocksa..men vi forlorade sakert xD
For vi var 5med mig, sen akte jag, 4kvar...sa tog dom val in nagon som inte kan spela=Forlora xD

well well....de va val lite fran mig.
Nu ska jag lagga mig..upp tidigt imorron!!
Puss pa er!!!

               //Denice



 Spelet jag kopte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0