POUND THE ALARM!!!

ASSÅ..Jag har nördat den låten i flera veckor nu, jag börjar bli rädd =P
Men jaa, igår var jag ute och cyklade med Mariama, Norma och Kelly. Det var kul =D
Men jaa, idag var jag ute på One Direction flashmob! DET VAR FETT HÄFTIGT!! För er som inte vet vad flashmob är så är det när en massa fans tränar in en dans och sen går ut på något random ställe (där det finns mycket människor) och börjar dansa dansen! =D
Med musik och allt! =)
Jag skulle ha varit med, men jag var för lat för att träna in dansen så jag stog och filmade istället xD OCH så ville jag inte vara med för ingen av mina 1D fans-kompisar (fint ord =P) ville vara med och jag vill inte vara där helt forever alone.....
 
Men jaaaa, som sagt det var skitkul och superhäftigt och se när alla dansade! Det såg jättekul ut och jag ångrar lite att jag inte lärde mig dansen! =(
 
Men imorgon så kanske jag skå gå på 3x3 turnering i Kungsträdgården med Mariama, Sandra och Kelly sa att hon också kanske sulle med =D
Det ska bli kul! =)
 
Det var typ allt jag hade att komma med! =)
GOD NATT!!
 
NEJ, jag ska inte gå lägga mig.... Klockan är tio över åtta xD
Pahaha
OCH jag funderar på att göra en annan blogg där jag kan skriva 1D fanfiction.......
Borde jag???
MUH, jag känner för att skriva!!!
MEN jag har inget intressant att skriva här på bloggen.... Eftersom jag har inget att berätta =P
jag vill vara lite kreativ och hitta på historier!! =D
 
//Jadranka
 
En gruppbild på alla som var med och dansade på flashmoben! De var typ 150 pers!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0