Waaay! nej... ååh

Jaa, rubriken vart ju lite random men jaa.
Jag tränade inte idag, för jag känner mig sjuk igen, har fett ont i huvudet och magen och jag fryser hela tiden, vilket är precis som när jag var sjuk.. Men jaa, det kanske inte är nått.. Och igår efter träningen blev jag fett yr, vilket också är som när jag var sjuk...
Jag kanske håller på att bli sjuk... IGEN!
Men jaaa, det hoppas jag inte..

Men men, idag har jag varit i skolan, sen hade jag hemspråk och nu har jag suttit här hemma och pluggat och gjort lite läxor. Nu måste jag gå lägga mig snart.

Asså det blir svårare och svårare att somna på kvällarna i takt med att det blir ljusare och ljusare ute, jag kan inte sova när det är föör ljust, då känns det som dag och jag kan inte sova på dagen och det inte är på en buss, bil, tåg eller om jag är extremt trött... haha, jag nu vet ni det.. xD Nått som ni nog inte visste om mig! ;)

Men jaa, jag undrar nått... Nej det gör jag inte alls, hade bara ingenting att skriva xD

Men jaa, imorgon blir det skola igen och ännu mer plugg för jag har kemiredovisning på torsdag så jag måste skriva vad jag ska säga, och göra en annan läxa.

Jaa, det var nog allt jag hade idag, undrar varför Denice inte har bloggat.. Hon tränade inte igår..
HON KANSKE ÄR DÖD! =O

//Jadranka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0