Skola.....

WAAAAAAAAAAYYYY SKOOLAAAN!!!!!!!!! GUD VAD ROOOOLIGT!!!!!!
SAAJK!

Det är mååååndag morgon, och mitt huvud känns så tungt! *sjunger med blues röst*

HÖHÖ jaaa, nu vet ni det xD

Men jaaa, som sagt, idag blir det skola. Men ja kommer bara vara i skolan på en lektion sen ska jag iväg på nån Operation Dagsverke grej i stan. (För er som inte vet vad operation dagsverke är, SYND! =P)
Jag kommer vara borta heela dagen och jag kommer hem typ nånstans vid halv sex... HÖHÖ, det blir en lång dag.. =)
Men jaa, det ska bli roligt! ;)
Sen blir det träning..
Och jag har Samhällsprov i morgon, jag vet inte när jag kommer hinna att plugga lol, men det fixar jag! xD Tror jag..

//Jadranka ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0