When you see it, you'll shit bricks... xD

Jaaaa, här sitter jag med Denice! Hon sover här inatt.
Idag var det mtach! Vi vann och nästa säsong blir det Division 2!! Waaay!! Bra spelat tjejer!! =)
Sen åkte jag hem och duschade, efter det träffade jag Denice.  Hon kom hit och vi satt och kollade på Guldkompassen på TV. Sen gick vi ut och luffade. Och vi gick till Farstas utegym och typ "tränade", haha Vi stog och dansade och gjorde en massa random saker. Sen så kände vi för att springa lite, så försökte bryta oss in på Farsta IP, för vi orkade inte gå runt hela vägen, men det gick inte så vi fick gå runt. xD Vi var "not so Smooth Criminals". =P
Och jaaaa, vi sprang ett varv var och typ flummade runt lite.. höhö..
Och jaaa, nu är vi här, hemma hos mig! =D
//Jadranka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0