Pluuuugg!!

Jaa, jag pluggar på lovet. Det är en massa matteläxor som jag ligger efter med.... Dom måste jag göra!
Men jaaa, jag har pluggat sen klockan 2 så jag tycker jag borde få en liiten paus!  =) (klockan är snart 6)

Men jag hatar matte, så det går jääääätteseeeeegt! Det var typ 7 läxor jag skulle göra.. (höhö, jaa 7)
Och jag håller på med den tredje...
Jag kan inte fokusera mig. Om det vore nått roligt ämne som kemi eller biologi hade jag varit klar för läänge sen!
Men nej nej! Det är just matte!
Ämnet som jag HATAR mest av alla!

Men lol jag kommer inte bli klar snabbare av att gnälla så jag kan lika gärna gå och fortsätta nu! xD

//Jadranka ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0