OMG KAN INTE ANDAS HAHAHAHHAHAHAHAH!!!

AHAHHAA AASSSÅ...OMG
precis innan sidan laddade så berettade jag en saga för danny..jag sa typ "Jag o mina kompisar var ute och cyklade, så kom vi till ett hus. Så gick mina vänner in och kom alldrig tillbaka. Så jag gick in o letade. Jag kände ett slag mot mitt huvud och allt blev svart. Sen vaknade jag upp utaför huset och så var jag så rädd så jag skyndade mig hem..." sen typ skrek jag och han blev pissrädd och sprang till mamma xD
Maaaah..asså danny säger så roliga saker ibland xD
Idag var vi på ÖoB..så plockade han lite godis så sa jag
-Ta lite av varje så får du mycket av allt.
han ba
-Meh...Denice...tänk om jag äter upp en och vill ha mer då?!
så tog han värsta skopan av en godis..asså....ville ba skratta as högt..men nepp...så får man inte göra på ÖoB xD
Men aa....jag gjorde inge inlägg igår för...efter jag åt glass blev jag as mega trött så jag gick o la mig. Men inget roligt hände utom att jag o Jäddan bestämde att vi skulle se på The Hunger Game tomorrrooooow ^^
aa...o nu ska jag nog ba ta de lugnt o aa....får se om jag gör nå mer inlägg senare...tror nog det :)
Meeen
Cya ;)
//Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0