OMG Hunger Games OMG

Assååååååååå!! Fös er som inte har sett Hunger Games.... GÅ SE DEN!!
Den var aaaaasbraaaa!! OMG!! Är helt fglabvafhglabalg!
Asså den är fan bättre än Breaking Dawn!! Skämtar inte.
Tyckte Breaking Dawn var bästa filmen på jorden tills jag såg HungerGames!!
Men inte längre!! Assååå!! Den är lite sorglig på vissa ställen, höll på att gråta!
Den är såå braa!!
Jag hade ganska låga förväntningar där i början, men sen när filmen satte igång blev jag heelt chokad!
Det finns folk som tycker att den var dålig, att den inte är så bra som alla säger. Men dom har fan fel!
Heelt värt det!
Om ni ska kolla på den så gör det nu när den är på bio, vänta inte tills DVD:n kommer ut. För jag kan lova att det inte kommer bli samma sak som att kolla på bio!

Och Josh Hutcherson... DAMN!!!

//Jadrnk




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0