Norrköping..!

Okej Okej, nu ska jag föörsöööka förklara hur grymt apkul jag har haft det!!
Asså..herreguud, vi kom dit i torsdags och fick komma till vårt rum o packa upp o bädda lite, sen fick vi våra vita matchställ...fick ha 22. Sen fick vi våra uppvärmnings tröjor...as cooliga..kände mig fett grym när jag hade en tröja där det stod mitt namn på :P (D.Stewart)
Sen efter åkte vi till arenan och kollade runt lite i hallar och sånt sen åt vi o bla bla bla..sen varre match mot Ticks o vi van med 30-14 typ, FAAST jag spelade inte den matchen.
Så såg typ våra dagar ut typ..men det var tyvärr den ända matchen vi vann..alla andra matcher var rätt jämna men vi förlorade :C
Igår varre disco..asskul o dansa runt o sjunga...jag o Moa gick runt o typ  High Five;ade killar o tafsade och gick..ahaha as kul.
Mellan våra matcher så kollade vi på andras matcher...snackade..luffade runt..köpte godis (xD) fottade killar....körde 3mot3, stress o liknande.
Asså guud, fyyså kul jag har haft, och alla männsikor som var där gjorde ju bara saken BÄTTRE!!! Älskar er alla...har inte skrattat så mycket på länge som jag gjorde denna vecka, o det braiga är att saker som denna cup för oss närmre om lag ^^ <3


Lite fina bilder jag tog ^^
Känslan när man såg arenan!!! Man ba jeess vi är tillbaka ^^
Härliig bild på tjejerna <3
Den där killen var LÄSKIGT LIK Justin Bieber!!!!
Resten av bildera/fler kommer på FB :)
//Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0