Men Tjenaaaa!!! =D

Gick inte på träningen idag, har prov imorgon så jag var tvungen att plugga.
Men PÅ TORSDAG ÄR DET NORRKÖPIIING!!!!! =D

Jaaa, idag var vi på studiebesök i riksdagen. Vi fick vara med i demokrativerkstaden, då ska man typ låtsas att man är politiker oc diskutera och ta beslut om olika frågor.
Det var fett roligt! jag fick vara en kvinna som heter Josefine, hon är typ 50 år gammal... Men jaaaa, jag skulle diskutera om mikrochip som inplanteras under huden, den ska typ hjälpa till att hitta bakterier och varna för sjukdomar..
Det är ju inte på riktigt så var inte oroliga, vi kommer inte få mikrochip under huden.. ;)
Men jaaa, det var kul. Sen fick vi gå in i Plenihallen (tror jag den hette). Det är den där jättestora salen som man brukar se på nyheterna ibland. Där det sitter en massa mäniskor och trycker på knappar.. =D Det är myyyycket mindre än det ser ut att vara på TV!

Men jaaaa, imorgon blir min sista skoladag, jag är ledig på torsdag så jag kan hinna packa och fixa allt till Norrköping!
Men ajaa, det var typ alt jag hade idag..

//Jadranka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0