Men ooj är du där? Jag såg dig inte! ^^

Men tjenaaa!! Är du där? Jag såg dig inteee!

Jaa, det var en vanlig dag idag. Var i skolan, kom hem, åt, pluggade uhuum pluggAR.. Jag har typ tusen läxor till imorgon och jag är klar med alla utom en! Yaay, och det är den jag borde hålla på med just nu xD

Men jaaa, jag har en kemiredovisning imorgon om plast så jag måste leta efter en massa info om plast, nu.. Det är det jag borde göra, men jag offrar lite av min kära pluggtid till er! ;)

Men i yallafall...
Cinnamon Challenge.... Det ska vi tydligen göra.. Men jag vågar inte! Det bränner aaaassmycket i munnen och det blir helt torrt!!
Jag gjorde det med min kompis för ett tag sen och vi tog inte så mycket men det gjorde oooont!
Asså jag garanterar att ni kommer skratta av den videon..
Men jaaa, skratta åt vår smärta ni bara.. Era jävlar!! ^^ =P
HAHA näää jag skojade baraaaaaa...?

Jaja, nu måste jag fortsätta, klockan är snart nio och jag måste bli klar nu, nuuuuuuuu! Sen måste jag ju faktiskt skriva ner allt och formulera om det till en sammanhängande text.. Vilket brukar ta sin tid xD

Men men, see you later alligator! =P

//Jadranka

HÖHÖÖÖ jaa, en fin liten bild på mig! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0