Men åh...

Liam Payne (i One Direction) brukar ha tweetcams typ varje kväll, men eftersom dom är på Nya Zeeland kan jag inte kolla p.g.a. tidsskillnaden, jag måste gå lägga mig nu.. har suttit och väntat på att det ska börja. MEN INGET HÄNDER! ÅÅH....

Men jaja...
Var i skolan idag, hade matteprov..
Det var faktiskt väldigt lätt, trodde det skulle vara feett svårt, men det var det inte, så jag gjorde den lite svårare delen också och lyckades svara på alla frågor utom en. Jag tor det gick ganska bra.. =D

Men jaaa, sen hade vi gympa och jag satte ett nytt personbästa i höjdhopp, 1.20.. Med fem steg. PÅ FÖRSTA FÖRSÖKET!
Jaa, skreek och var skiitglad!! HEHE
Men jaaa, när vi hoppade med tre steg fick jag kämpa för att klara 1.10, och så klarar jag 1.10.. FEEEETT STOLT!! =D

Höhö, sen gick jag och kollade på tjejernas träning och sen gick jag hem och här sitter jag. Klockan är halv ett och jag ska gå lägga mig nu....

Kanske, gör jag ett videoinlägg imorgon??????

//Jadranka ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0