Lool, nej jag lever!!!

Joodå, bara jag som varit grymt lat o inte orkat blogga.
Varför vet jag inte. Men men.
JAG HAR BESTÄMT..
Att jag o Jadranka ska göra The Cinnamon Challenge.
Man tar en sked FULL med kanel och ska försöka svälja det. Man får inte använda nåon slags vätska.
Om man klarar att svälja allt får man inte dricka på 5minuter xD
Nästa gång någon av oss sover över.
mmh.
Idag slutade jag typ elva(efter lunch) för att det var ngt som lärarna skulle göra så jag hade slöjd och Engelska..sen fick vi gå.
Då åkte jag, Mariama, Kelly och Sandra till Farsta och luffade.
Hah, Kelly har ett presentkort till farsta så vi kollade hur mkt hon hade kvar.
Sen när vi fått reda på det så kom det upp "Vill du ha en minneslapp?" så tryckte hon på JA, men inget hände.
Så vi började hets trycka på JA-knappen(alla..alltså Jag, Sandra, Mariama och Kelly) så såg Kelly att det stod "vänta"
Tillslut kom kvittot ut..MEEEEN.
Det kom inte bara ett...det kom typ 969698986st
Och jag o Kelly gick därifrån medan Sandra och Mariama försökte få tag i alla. Men sen sket dom i det och kom efter mig och Kelly(Medan maskinen fortfarande sköt ut kvitton xD
När vi hade stått på torget och dött av garv en stund så gick vi in och kollade. Då låg det massor av kvitton på golvet och kvitton satt kvar i maskinen hhaha
vi ba *pokerface* xD
Nu har jag ätit och kollat på tv lite :P
Jag ska se om jag får träna på Fredag, min hosta finns knappt kvar :D
Men men...nu ska jag luffa lite :P
Ses
//Denice

Kommentarer
Postat av: Sandra ❤

Omg jag döör!!! hahhahahha asso kommer aldrig glömma hahahhahha man har alltid kul med er men de där slår fan allt jag garva så jag dooog!! minnen ;P

2012-04-27 @ 23:26:08
URL: http://dendra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0