Jarråååå!!

Vi hade studiedag idag så jag har varit hemma heeeeela dagen idag!! xD

Men jaaa, jag har pluggat och jag är fortfarande inte klar med alla läxor.. har två läxor kvar nu som jag måste göra! Sen har jag en kroatiska (hemspråk) läxa som jag måste göra....
Mycket läxor...

Jag har inte varit ute på hela dagen idag och jag kan inte träna för jag är heelt snorig och täppt i näsan, och hostar... Men eftersom jag inte har varit ute idag så tvingade min mamma mig att gå ut på promenad med henne. Men jag vägrade för jag mååste bli klar! Så nu när hon kommer tillbaka kommer hon kasta ut mig ur huset..... Och jaaa, jag måste gå ut sen... Och om jag inte har klätt på mig när hon kommer tillbaka får jag gå ut i pyjamas... Så jag måste klä på mig.. =D haha =P

//Jadranka ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0