jajajaja....fin fint xD

Helrandom rubrik..men men..
Tjenare, här sitter jag o lyssnar på musik, plattat mitt sexiga hår och chattar med Elvuuura xD
Idag spelade jag match och var jätte hypad..men fick inte alls spela mycket..:( Blev lite deppig och ville gå o byta om..men men, sånt får man leva med om man ska spela basket :P
Imorron är det prao, två och en halv dag kvar..sen erre NORRKÖPING!!!
asså jag är så gryyyymt taggad!!!!
MEN...jag börjar få ont i halsen :C:C:C Vill inte assååååå -.- Skiter i ska med till norrköping..även om jag får lungcanser xD
jaja, ska platta klart mitt hår nu xD
Vi hööres :D
Juste...idag åt jag korv o pommes....för Menal ;)
Det var underbart gott xD
//Denice
Finfin bild på mig på Jadrankas sleepover förra året xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0