Jag är en tråkig jävel.. =P

Jaaa, hahahhaa. Nu vet ni det. =P
Vet inte vad jag ska göra idag... Kommer nog sitta hemma hela dagen, som igååår, och förr igååår....
Jaa....
Just nu sitter jag och kollar på youtube.... Inget speciellt, flummar runt lite. =P
Lyssnar på musiiik. JUSTE!! Min spotify, jag kan lyssna igeen!! =D
Jag hade lyssnat klart på min 10 timmar men jaaa, nu har jag 10 nya timmar! =D
(Om man inte har premium kan man ju bara lyssna 10 timmar i månaden...)
Alla mina spellistor är tillbaka!!!! Yaaaay! =D


Men asså min Twitter spammas av en massa 1D stalkers som jag följer för att få mer info, asså för att veta vad som händer..
Dom där människorna tweetar så mycket att andra människors tweets försvinner! LOOOOL
Haha, jag satt och kollade på facebook en stund, sen när jag gick tillbaka till twitter stod det "68 nya tweets".
Jag ba WTH hur pallar dom!! =O

DAAAAYUUUM! Vad dom tweetar!! =P

Men jaaa, det var väll det...
Min mamma ringde precis mig och beordrade mig att äta nånting..... Vi får se hur det går med det..^^
Kanske går och kolalr på en film också! =D


//Jadranka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0