HEEEEIJ

Jag försökte videoblogga tidigare idag, men det gick inte såååå bra.
För den vägrade ladda..såå..så gav jag upp xD
Jag har inte mått så bra dom senaste dagarna så jag har inte bloggat ordentigt...o det vår ni fasiken leva med :P
Well well..
här sitter jag..ensam, förtryckt och utan vänner o hostar upp mina lungor!!
Jag lovar, om jag kunde se mina lungor skulle dom se ut som slemmiga, håliga små genomskinliga plastpåsar. Sånna man tar vid frukten på lidl xD..aa..
Jag var inte i eskuulan idag, ska inte egå dit imorgon heller. Träna har jag inte heller gjort..jag har suttit i ett hörn o skurit mig. Nej det har jag inte allste men..ååh...
JAG VILL VIDEOBLOGGA!
Nu bestämmer jag, imorgon ska ni få en videoblogg, får ni inte det så får ni kasta kondomer på mig nästa gång vi ses ;)
HEJ DÅ!! xD
Nån mindre fin bild på mig xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0