Här sitter vi...

Och är sjuka tillsammans...
Jag sitter vid datorn och luffar. Denice ligger på golvet och.. jaaa, jag vet inte riktigt vad hon gör... =P
Men jaaa, det blev ingen träning idag heller. Vi mår dåligt båda två xD
Denice har druckit te, och tydligen tog hon för lite honung så det smakade fi**a, jaaaa, hahahahah nu vet ni =P
Vi vet inte riktigt vad vad vi ska göra. Vi är hesa båda två och Denice hostar lite då och då...
Neej, hon ligger och gör läxor, fick jag reda på nyss ;)
Jag sitter här vid datorn oc kollar på =P Men jaa....
Vi lyssnar på lite konstig musik. Neej Denice gör det, jag lyssnar på en live sändning med 1D från Australien! =D
Jaa, nu vet ni det! =D
HÖHÖ, det känns som om dom sjunger för mig!! =D HIHI är heelt fangirly just nu..
Jag har aldrig hört dom live!!
Skulle ha gjort det förr igår, när dom var i en intervju men dom kom aldrig och jag orkade inte vänta för jag var trött och vi gick och la oss.. xD
NEEEEJ! Nu tog det slut =(
//Jadranka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0