God morgon!

Det är inte morgon men jaaa.. xD
God Morgon! Och välkomna till Jadrankas inlägg!!
Jag måste sluta göra så tråkiga inlägg.. Men jag är inte rolig när jag är ensam... Jag skrattar inte då..  Jag är mörkrets gudinna.... =P

Men jaa, men jaaa.. Imorgon är det match! Är fett hypee!! Har inte spelat match sen i typ mars! Ska bli kul, vi möter Bollstanäs och vi måste åka ända till frickin Upplands Väsby...
Det tar typ en timme!
Men yallafall.. Det var träning idag. Vi gjorde mycket nya saker! Det var roligt! =)
Efter träningen träffade jag några kompisar från när jag bodde i Enskede Dalen, hade inte sett dom på längee assåå!

Nu blir det snart sängen! Måste sova ordentligt till imorgon!

Baby, you light up my world like SKRILLEX!!! xD
//Jadranka
HÖHÖÖ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0