god dagens...! ööh kväll..

Ja, jag har suttit och pluggat heeeela kvällen, har matteprov imorgon... Jag hatar matte, och jag tycker det är svårt....
Men jaa, eftersom jag fattar noll... så har jag bestämt mig för att inte göra B-delen av provet, som är typ VG-MVG nivå. Jag ska bara göra A-delen som är G-nivå..

Asså Chans och Risk är dumt... Det är inte ens matte!!! >.<
eller joo... kanske....... men det är ändå dumt!!! ååh, matte är dumt... höhö, jaa nu vet ni min livshistoria.. =P

Men jaaa, ni får önska mig lycka till! Jag kommer behöva allt stöd jag kan få... (fett vad jag blev djup då.. xD)

Men anyway, jag har inte tränat på hela veckan för jag har varit heelt förkyld, typ hostat och varit snorig och täppt i näsan... Tror inte att jag kommer träna imorgon heller.... MEN PÅ MÅNDAG!! jaa, då smäller det.. =P

OOOOOOCH så tror jag att jag har blivit allergisk mot pollen, för varje gång jag går ut nånstans där det finns mycket träd och sånt blir jag helt rinnig i näsan och det kliar, mina ögon blir tårfyllda och jag nyser hela tiden.... =P

Men jaa, nu har jag fått nån nässpray som förhoppningsvis hjälper.
Så jaa, där har ni det, ett helt inlägg av mig den här veckan...

Nu mååste jag sova, har en "stor" dag framför mig imorgon.. xD

FETT MED KUL VI SKA FIRA JU... *STOP*

Jaaa, det där sista var ett litet internt skämt mellan mig och Denice.. xD höhö =P

//Jadranka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0