Asså looool

Har varit ute och sprungit idag.





Neeeej det har jag inte alls.....
Jag har varit i stan med mamma. Kommer aldrig mer gå till stan när det snöar....
Vet ni hur kall jag blev om fötterna!! Mina skor är inge bra, det läckte in vatten!!!
Min mamma skulle gå fixa sitt hår och vi hittade itne till frisörsalongen så vi gick runt och runt och runt. Sen hittade vi det, lite längre upp på gatan som vi började på...... -.-
Sen gick vi och åt Kungshallen. (Den där stora på Hötorget där det finns en massa restauranger, inte den där dom säljer kött och sånt utan den på andra sidan gatan xD)
Det var gott, jag åt Pong Fried Chicken! (höhö typ chicken nuggets.. =D)

Men jaaa, nu är jag hemma, har duschat och värmt mig lite.

Senare kommer mina "kusiner" och dom ska typ sova här..
Det blir kul, vi kommer spela maaaaaassaaaa TV spel! =D
(Som vanligt)

Yuuupp, jag gör ett till inlägg lite senare idag! =)

//Jadranka ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0