Asså, dumma väder!

Asså, ena sekunden är det soligt och varmt, nästa sekund snöar det, och blåser och är svinkallt..
Jag förstår mig inte på Sveriges klimat....
Kan Moder Jord bestämma sig för nått ellleer!??? LOL =P
Men jaa, idag var jag och Denice och kollade på match i Högdalshallen klockan 11.
Polisen Kungsholmen- Bollstanäs. Polisen vann, såklart! ;)
Sen åkte vi till Thorildshallen och spelade match med U20 mot Alvik. Vi förlora...
Jag tycker jag spelade bra, satte två straffkast, asså två poäng, men inget annat.. =P
Jaaaa, sen var vi på väg hem tillbaka till Denice, och så började det typ att storma!! xD
Asså snöflingorna var lika stora som 5 kronor! =S
Jaaa, nu sitter jag här, Denice ligger i sin säng och sjunger lite random sånger.. =P
//Jadranka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0