asså asså asså asså...

Värken jag eller Jadranka har bloggat ordentligt på ett tag -.-
Det ska det bli ändring på!!
Fast vi åker ju på torsdag, men ahh...jag bloggar från mobilen :D
Ajaaa....idag var det ingen rolig dag i praon :/
Vi fick typ skura hyllor..och det var fett dammigt, det kändes som man åt dam asså -.-
Men efter det fick vi gå :D
Asså, hela vårt lag är helhypade över Norrköping..:D
aa..mamma började fläta mig idag, hon har gjort ungefär, lite mindre än halva huvudet, resten gör hon imorron eftersom att vi inte har någon träning :P
Imorron bilrre tandläkare :P Ska få reda på vilken slags tandstälning jag ska få xD
hoppas räls :P men men..
aa..nu ska jag borsta mina tänder sen får ni nog en blogg till :D
puss
//Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0