Aaaaaa..

Är inte så frisk som jag ville tro, jag har inte ätit en ordentlig måltid sen i onsdags..
 Jag brukar ha ganska stor aptit men jag känner inte för att äta. Jag har levt på saft och typ lite godis då och då.. Inte mer än så.
Och så har jag fett ont i magen.

Trodde aldrig detta skulle komma från mig men;
Är faktiskt lite glad att jag inte följde med till Norrköping, för tänk om jag hade mått så här därborta. Jag skulle inte ha orkat med allt...
Att typ vakna klockan 7 varje morgon för att sedan skynda sig till frukosten och sen typ springa så att man hinner med bussen till hallen..
Sen eftersom jag inte får i mig mer än dricka så hade jag nog varit feett hungrig och hängig och tråkig..
Dom flesta hade nog varit glada om jag stannat hemma, för jag har aldrig varit så här tråkig.. xD


Men jaaaa, nu måste jag sluta vara så deprimerande.. =P

Men jaa, idag...
Min mamma väckte mig för hon skulle till jobbet, så berättade jag för henne att jag har ont i magen. Hon blev tydligen feett orolig för hon ringde till sjukvårdsupplysningen och dom sa att vi skulle åka till Karolinska Barnsjukhuset!!! (Astrid Lindgrens barnsjukhus)
Jag ba WTH!! Där ligger en massa barn med cancer och grejer och så kommer jag inklampandes med ont i magen......
Men jaaa, dom tog blodprov och urinprov (jaa nu vet ni, jag fick kissa i en kopp....)
Sen såå.. jaaaa, jag fick gå hem. Allt läkaren sa var att jag skulle dricka mycket
OCH DET HAR JAG GJORT!!
Har druckit typ sju karaffer fyllda med vatten (Denice du vet den där jättestoora??) och jag får inte i mig mer....

Men jaaa, nu sitter jag här och emo:ar mig med Linkin park och Green day musik.....

Kommer nog göra fler inlägg ikväll
SO STAY TUNED! =P

//Jadranka ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0